MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Zgłoś ulubiony sklep, kwiaciarnię i sprzedawcę. Do zdobycia m.in. kampania reklamowa za 2 tys. zł

Mateusz Węsierski
Mateusz Węsierski
Logo naszej akcji
Logo naszej akcji Materiały własne
Są takie sklepy, w których robienie zakupów jest prawdziwą przyjemnością. I kwiaciarnie, które zachwycają nie tylko kwiatami. To, jak oceniamy sklep, bardzo często zależy od jego pracowników. Teraz Czytelnicy naszego tygodnika będą mieli okazję, docenić najlepsze sklepy naszego powiatu i podziękować najsympatyczniejszym sprzedawcom za miłą obsługę.

Choć w ostatnich latach przybyło dużych sklepów, w których wiele produktów można kupić pod jednym dachem, wciąż zdecydowanie częściej robimy zakupy w małych sklepach. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP na zlecenie firmy Makro, wciąż bardzo silne są stare nawyki i sentymenty. Ponad 70 proc. Polaków ma swój ulubiony sklep, 56 proc. w małych sklepach ceni uprzejme traktowanie, a 38 proc. - bezpośredni kontakt ze sprzedawcą. Miła obsługa i przyzwyczajenie znalazły się wśród najważniejszych czynników decydujących o wyborze miejsca dokonywania zakupów.

Czytelnicy wybiorą najlepszych
W styczniu na łamach Dziennika Powiatu Bytowskiego oraz na stronach serwisów bytow.naszemiasto.pl i miastko.naszemiasto.pl zaprezentujemy i docenimy sklepy, kwiaciarnie i sprzedawców z naszego powiatu, a Czytelnicy, oddając na nich swoje głosy, wybiorą najlepszych.

Plebiscyt będzie prowadzony w trzech kategoriach. W pierwszej z nich przyznany zostanie tytuł Najlepszy Sklep Powiatu 2013. To może być sklep każdej branży. Ważne, by wyróżniał się przyjemną atmosferą, czystością, atrakcyjną ekspozycją towarów i miłą obsługą.

Druga kategoria będzie poświęcona kwiaciarniom. Zostały one wydzielone z kategorii plebiscytu dla sklepów, ponieważ od nich oczekujemy czegoś więcej. Kwiaty same w sobie są piękne. My chcemy w plebiscycie nagrodzić kwiaciarnię, która najlepiej to piękno wykorzysta. Czytelnicy wybiorą Najpiękniejszą Kwiaciarnię Powiatu 2013.

W trzeciej kategorii sprzedawcy pracujący w sklepach i kwiaciarniach w naszym powiecie walczyć będą o tytuł Najsympatyczniejszego Sprzedawcy 2013.

Nagrody dla zwycięzców

Na zwycięzców w pierwszych dwóch kategoriach, czyli na najlepszy sklep i najpiękniejszą kwiaciarnię, czekają nagrody w postaci kampanii reklamowej o wartości 2000 zł do zrealizowania na łamach Dziennika Powiatu Bytowskiego i serwisu internetowego.

Zwycięzcy zostaną także opisani na całej stronie w Dzienniku Powiatu Bytowskiego. Napiszemy o historii sklepów i kwiaciarni, początkach działalności, a także planach na przyszłość. Zaprezentujemy także właścicieli sklepów i kwiaciarni.

Z reklamy będą mogły skorzystać także sklepy i kwiaciarnie, które uplasują się na drugim (1500 zł)i trzecim (1000 zł) miejscu rankingu. Laureaci otrzymają też pamiątkowe dyplomy, którymi będą mogli się chwalić przed klientami.

Przygotowaliśmy także atrakcyjne nagrody dla najsympatyczniejszych sprzedawców. Zwycięzca otrzyma specjalnie zaprojektowaną odznakę. Na pierwszą trójkę z rankingu czekać będą cenne nagrody rzeczowe.

Dla wszystkich uczestników plebiscytu przygotujemy plakaty i ulotki, które pomogą im walczyć o głosy klientów.

Czekamy na zgłoszenia

Czytelników zapraszamy do zgłaszania kandydatów do udziału w plebiscycie (szczegóły poniżej). To najlepszy sposób, by docenić ulubiony sklep lub ekspedientkę.

Wszystkich kandydatów zaprezentujemy na stronach serwisów bytow.naszemiasto.pl i miastko.naszemiasto.pl, tych, którzy zdobędą najwięcej głosów, opiszemy w tygodniku. To będzie dla nich świetna reklama.

Już za tydzień zamieścimy listę kandydatów i rozpoczniemy głosowanie.

Zgłoś swoich kandydatów do udziału w plebiscycie!

Sklepy, kwiaciarnie i sprzedawców do udziału w plebiscycie można zgłaszać:

w redakcji "Dziennika Bałtyckiego" w Bytowie - ul. Wojska Polskiego 2

telefonicznie pod nr 59 822 89 81 lub kom. 502 499 018

wysyłając e-mail na adres: [email protected] lub [email protected]

W treści zgłoszenia podaj nazwę i lokalizację sklepu lub kwiaciarni, a w przypadku sprzedawców imię i nazwisko, nazwę sklepu, w którym pracuje, i w miarę możliwości nr telefonu kontaktowego kandydata.

Zgłoszenia uczestników plebiscytu będą przyjmowane jeszcze do wtorku, 15 stycznia br.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Zgłoś ulubiony sklep, kwiaciarnię i sprzedawcę. Do zdobycia m.in. kampania reklamowa za 2 tys. zł - Miastko Nasze Miasto

Wróć na miastko.naszemiasto.pl Nasze Miasto