Zaufanie w kuchni – czym kierujemy się, robiąc zakupy

Materiał informacyjny Delecta
Tradycja, polskość, naturalność, najwyższa jakość – według Polaków to kluczowe wartości, które wpływają na zaufanie w kuchni*. Robiąc zakupy, stawiamy na polskie marki z tradycją, które są obecne na rynku od lat, a wybierając produkt, najczęściej kierujemy się jego składem. To dlatego polska marka Delecta, mająca wieloletnie doświadczenie produkcyjne, znajduje się w czołówce marek, którym ufamy od lat.

Delecta, której jedną z kluczowych wartości jest zaufanie, postanowiła sprawdzić, co tak naprawdę znaczy ono dla Polaków. Okazuje się, że najczęściej definiujemy zaufanie jako najwyższą wartość, ufność, wsparcie i bezpieczeństwo. Postrzegamy je jako długotrwały proces, który buduje się latami, dlatego też w największym stopniu ufamy rodzicom (83%). Zaufanie do bliskich i poleganie na ich opinii często przekłada się także na nasze wybory zakupowe, ponieważ bardziej ufamy produktom polecanym przez rodzinę (63%).

Przepis na zaufanie w kuchni

Podczas robienia zakupów stawiamy na marki, które nie bez przyczyny są na rynku od lat. Zdecydowanie większe zaufanie wzbudzają w nas te z nich, które mogą poszczycić się wieloletnią tradycją (51%) oraz polskim pochodzeniem (45%). Sięgając natomiast po konkretny produkt, kierujemy się jego składem lub wcześniejszymi pozytywnymi doświadczeniami, które są dla nas gwarancją tego, że nas nie zawiedzie. Chcąc mieć pewność, że dany wypiek się uda, większość z nas wybiera przede wszystkim produkt o dobrym składzie, wysokiej jakości, naturalny oraz bez konserwantów i sztucznych barwników. Polska marka Delecta od zawsze przykłada wagę do najwyższej jakości i bezpieczeństwa produktów oraz tradycji wynikającej z dwustuletniego doświadczenia produkcyjnego. To dlatego cieszy się zaufaniem wśród Polaków i znajduje się w czołówce najbardziej znanych marek produktów do pieczenia i deserów.

Oprócz zaufanych produktów o dobrym składzie, innym czynnikiem, który ma wpływ na sukces w kuchni, jest sprawdzony przepis. Polacy są zgodni, że najlepsze potrawy powstają z przepisów przekazywanych z pokolenia na pokolenie (70%). Chcąc odtworzyć ulubiony smak, sięgamy po sprawdzone receptury, które nigdy nas nie zawiodły. Nierzadko wśród składników znajdziemy produkty konkretnych marek, które są na rynku od dawna i którym przed laty zaufali nasi bliscy.

* Wszystkie dane pochodzą z badania SW Research Agencji Badań Rynku i Opinii na zlecenie marki Delecta przeprowadzonego w dniach 21.12.2023-02.01.2024 metodą CAWI na ogólnopolskiej grupie 1010 dorosłych respondentów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Zaufanie w kuchni – czym kierujemy się, robiąc zakupy - Nasze Miasto

Wróć na bytow.naszemiasto.pl Nasze Miasto