Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Szefowa promocji w Miastku Paulina Stranz odsunięta od części obowiązków. Zajmie się tym firma

Maria Sowisło
Maria Sowisło
Paulina Stranz w miasteckim urzędzie pracuje od 2020 r.
Paulina Stranz w miasteckim urzędzie pracuje od 2020 r. Maria Sowisło/archiwum
Już nie kierownik Centrum Informacji Turystycznej w Miastku Paulina Stranz, a Agata Jaskot zajmuje się stronami internetowymi i profilami gminy na Facebooku. To nowa firma wykonująca na zlecenie urzędu usługę.

Dokładnie 6 czerwca 2022 r. Urząd Miejski w Miastku zlecił firmie Agaty Jaskot prowadzenie strony internetowej gminy Miastko, a także instagrama oraz profilu gminny na portalu społecznościowym Facebook.

- Nie powiedziałabym, że zostałam odsunięta od obowiązków, a mam po prostu osobę, która mi pomaga w promocji gminy

– komentuje Paulina Stranz, kierownik Centrum Informacji Turystycznej w Miastku. Jak się dowiedzieliśmy, Stranz ma się teraz zająć przede wszystkim organizacjami pozarządowymi, ich integracją, powstaniem nowych i pozyskiwaniem środków.

Decyzję o przekazaniu tej „działki” w ręce nowej osoby podjęła pełniąca obowiązki burmistrz Miastka do czasu wyborów Renata Kiempa. Wieść o takiej zmianie lotem błyskawicy obiegła miasto i gminę. Nie wszyscy są zadowoleni z takiego obrotu sprawy.

- Pani komisarz na wejściu do urzędu powiedziała, że podwyżek nie będzie bo za dużo jest pracowników. Mamy w urzędzie dwóch informatyków, w CIT zatrudnione są trzy osoby, a do prowadzenia strony na Facebooku zatrudnia się panią za 5 czy 6 tys. zł. Pytam więc, czyją stronę internetową będzie prowadzić? Miejską czy pani komisarz kandydującą w wyborach? Nie ma społecznego umocowania żeby cokolwiek robić. To mi wygląda na kampanię wyborczą za nasze pieniądze

– mówi w rozmowie z nami czytelnik (imię i nazwisko do wiadomości redakcji). - Szpital jest zadłużony, węgiel do ciepłowni będzie kupowany na kredyt... Stać nas dodatkowe wydatki? Po co nam to? Komisarz miała doprowadzić gminę do wyborów. Co tu się w ogóle dzieje? - dopytuje mężczyzna.

Jak wyjaśnia pełniąca obowiązki burmistrza Miastka Renata Kiempa, decyzję podjęła ze względu na źle prowadzoną, jej zdaniem, promocję miasta i gminy. W związku z tym wysłała do czterech firm zapytanie ofertowe.

- Agata Jaskot przekonała mnie koncepcją na funkcjonowanie stron internetowych gminy, instagrama i Facebooka oraz swoją dostępnością – mówi Kiempa i wyjaśnia dlaczego podjęła taką decyzję.

- Promocja gminy jest źle prowadzona. Nie chodzi przecież o przeklejanie informacji z wydarzeń które się odbyły. Chcemy zacząć prawdziwą promocje. Zaczyna się sezon letni. Zaczniemy więc od promocji turystycznej. Będziemy też promować potencjał inwestycyjny. Chodzi mi też o to, żeby można było rozpocząć rozmowę z mieszkańcami o promocji, żeby był przepływ informacji i żeby mieszkańcy włączali się w dyskusję dotyczącą promocji gminy

– wylicza Renata Kiempa i zaznacza, że umowa z firmą Agaty Jaskot podpisana została na dwa miesiące. - To nowy burmistrz zdecyduje czy chce kontynuować współpracę – dodaje Kiempa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennik Zachodni / Wybory Losowanie kandydatów

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytow.naszemiasto.pl Nasze Miasto