– Zadzwonił, to podjechaliśmy. Dopiero później członkowie rodziny powiedzieli, że to kurier powinien przyjechać do mnie, a nie ja do niego – opowiada nasza Czytelniczka.
Firma DHL wyjaśniła sprawę i zapowiada wyciągnięcie konsekwencji wobec kuriera.
– To sprzeczne z naszymi standardami obsługi klienta. Przesyłka ekspresowa (do 31,5 kg) jest doręczana w systemie „od drzwi do drzwi” – przyznaje Anna Mazurek, rzecznik prasowy firmy DHL. – Kierownik terminala w Słupsku odbędzie rozmowę dyscyplinującą z kurierem odpowiedzialnym za obsługę wskazanego regionu – dodaje.
Mazurek zachęca klientkę do złożenia reklamacji. Również nadawca może otrzymać zwrot kosztów.
To nie pierwszy przypadek zaniedbań ze strony kuriera. Mieszkanka Bytowa zgłosiła sprawę bezpodstawnie zapłaconej złotówki. Otrzymała przesyłkę za pobraniem na kwotę 299 zł. Kurier kazał zapłacić jej 300 zł. Dopiero po wyjaśnieniu od nadawcy uświadomiła sobie, że wziął za dużo pieniędzy. Doręczyciel przyznał się przed swoimi przełożonymi.
– 1 zł pobrania został zwrócony odbiorcy przez kuriera – zapewnia Anna Mazurek z DHL. – Zgodnie z naszymi zasadami kurier powinien dokładnie rozliczyć kwotę pobrania. Chciałabym przeprosić za zaistniałe sytuacje.
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?