Przez cały okres obowiązywania umowy, czyli do końca maja 2015 roku, Drutex ma możliwość wykorzystywania wizerunku piłkarzy w ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej, jak również w komunikacji z fanami firmy i partnerami handlowymi za pośrednictwem mediów społecznościowych i newsletterów. Ponadto, Drutex ma prawo angażowania gwiazd w różnego rodzaju eventy i imprezy czy programy motywacyjne organizowane dla swoich partnerów, Klientów czy kibiców firmy.
- Postanowiliśmy powołać zagranicznych ambasadorów marki Drutex z uwagi na rosnące znaczenie niemieckiego i włoskiego rynku dla rozwoju naszej firmy – mówi Leszek Gierszewski, prezes firmy Drutex. - Szukaliśmy piłkarzy, którzy doskonale odzwierciedlaliby filozofię firmy. Wybraliśmy najznamienitszych mistrzów futbolu, którzy doskonale nadają się do tej roli. Zarówno Andrea Pirlo (mistrz świata, mistrz Włoch, zdobywca Pucharu Ligi Mistrzów) jak i Philipp Lahm (kapitan reprezentacji Niemiec, wicemistrz Europy, mistrz Niemiec, zdobywca klubowego mistrzostwa świata FIFA) to marka sama w sobie, to najlepsi światowi piłkarze. A my wiążemy się tylko z najlepszymi. Dlatego mamy nadzieję, że wartości, które nas łączą, a więc wieloletnie doświadczenie, wysoka jakość, precyzja, innowacyjna technika czy szybkość działania będą budowały silne podstawy naszej współpracy. Tylko zawodnicy z najwyższej półki światowego futbolu mogą być wiarygodnymi ambasadorami naszej marki. Dlatego nasza kooperacja jest naturalnym krokiem rozwoju. Co istotne, również dla samych piłkarzy.
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?