Zwycięzcy w każdej kategorii zdobędą medale i nagrody oraz awansują do wojewódzkiego finału zachowując zdobyte głosy.
W kategorii Restauracja Roku póki co prowadzi Naleśnikarnia Frykas Bytowa. Druga jest Restauracja Kaszubianka, a trzecia Restauracja Jaś Kowalski.
W kategorii Cukiernia/Kawiarnia Roku w głosowaniu prowadzi jak na razie Cukiernia Bagietka z Miastka. Druga jest Kawiarnia Beza z Bytowa, a trzecie miejsce zajmuje Ciastkarnia Heldt z Miastka.
W kategorii Piekarnia Roku najwięcej głosów zdobyła jak na razie Piekarnia Bagietka z Bytowa. Na drugiej pozycji jest Piekarnia Jurek, a trzecia PSS Spójnia z Miastka.
Sprawdź aktualne wyniki głosowania w powiatowym etapie plebiscytu "Mistrzowie Smaku 2017"
Cenne nagrody dla lokali
Właściciele restauracji, kawiarni i cukierni oraz piekarni, które w każdym mieście i powiecie zdobędą najwięcej głosów, a także właściciele restauracji, pizzerii i lodziarni nagrodzonych w wojewódzkich kategoriach plebiscytu otrzymają: voucher na reklamę w "Dzienniku Bałtyckim" i serwisie internetowym o wartości 3000 złotych, medal MISTRZOWIE SMAKU od marszałka województwa pomorskiego, dyplom przygotowany do ekspozycji w lokalu, zaproszenie do udziału w szkoleniu dotyczącym promocji placówki gastronomicznej w internecie, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
- To szkolenie z pewnością będzie wartościową nagrodą dla właścicieli lokali - mówi Bogusław Kaczmarek, dyrektor marketingu "Dziennika Bałtyckiego". - Zostaną podczas niego przedstawione konkretne, sprawdzone rozwiązania, które będzie można bezpośrednio przełożyć na powodzenie własnego biznesu.
Lokale i piekarnie, które zajmą drugie i trzecie miejsca w miastach i powiatach oraz w wojewódzkich kategoriach plebiscytu, także otrzymają dyplomy i vouchery na reklamę o wartości 2000 zł (za drugie miejsce w rankingu) i 1000 zł (za miejsce trzecie).
W gazecie i w internecie
Przez cały czas trwania plebiscytu liderzy rankingów będą prezentowani w piątkowych, magazynowych wydaniach drukowanych "Dziennika Bałtyckiego", a także w naszym serwisie internetowym i na fanpage'ach na Facebook'u. -
-To bardzo dobra promocja - zapewnia Bogusław Kaczmarek. - W drukowanej gazecie ukazują się rozmowy i zdjęcia, w postach na naszym fanpage'u na Facebooku, którzy ma ponad 60 000 fanów, oznaczamy osoby i lokale, które są liderami rankingów. Dodatkowo dla wszystkich uczestników plebiscytu przygotowujemy bezpłatne materiały promocyjne, które pomagają zdobywać głosy klientów.
Informacje o akcji pod nr tel. 502 499 097 (pon.-pt. w godz. 9-16), e-mail: [email protected].
Strefa Biznesu: Plantatorzy ostrzegają - owoce w tym roku będą droższe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?