Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Drugi raz z rzędu bytowski Drutex został oficjalnym sponsorem Tour de Pologne

Maria Sowisło
Maria Sowisło
fot. z arch. Drutex-u
Bytowski producent okien z PVC spółka Drutex po raz drugi z rzędu dołączyła do peletonu Tour de Pologne UCI World Tour. Tegoroczna, 78. edycja, tej prestiżowej imprezy odbędzie się w dniach 9-15 sierpnia.

W 2020 roku bytowska spółka po raz pierwszy zdecydowała się na współpracę z Czesławem Langiem, zostając oficjalnym sponsorem, partnerem logistycznym oraz sponsorem klasyfikacji „Zwycięzca etapu” Tour de Pologne. Wyścig był pierwszym dużym wydarzeniem sportowym od początku pandemii COVID-19. Perfekcyjna organizacja spowodowała, że w plebiscycie „Przeglądu Sportowego” został on uznany najlepszą Sportową Imprezą Roku. Drutex, który od początku swojej działalności, wspiera sport i jego rozwój, dołączył do TdP także w 2021 roku.

- Dziękuję firmie Drutex za zaufanie w tych trudnych czasach. Rodzina Tour de Pologne to coś więcej niż sponsorzy. Budujemy wzajemne zaufanie, bo to najlepsza droga do jak najlepszej współpracy. Razem tworzymy niezapomniane widowisko

– podkreśla dyrektor generalny Lang Team Czesław Lang. - W obecnych czasach, w których plany weryfikuje pandemia, trudno cokolwiek zakładać, ale trudno też sobie wyobrazić rok bez naszego narodowego wyścigu, który jest częścią elitarnego cyklu UCI World Tour. I choć do imprezy zostało jeszcze kilka miesięcy, to prace trwają już pełną parą. Ustalamy szczegóły, planujemy trasę i rozmawiamy z partnerami. Bardzo się cieszę z porozumienia z Drutex SA, bo daje nam ono szereg możliwości jeszcze bardziej profesjonalnego przygotowania wyścigu. Firma była z nami już podczas ubiegłorocznej edycji i sprawdziła się znakomicie – dodał Lang.

Podobnie jak w roku ubiegłym Drutex, poza mianem oficjalnego sponsora, będzie także partnerem logistycznym wyścigu oraz sponsorem klasyfikacji „Zwycięzca etapu”. Pewne jest więc, że po raz kolejny na trasach Tour de Pologne zobaczymy m.in. imponujące pojazdy spółki, realizujące transport pomiędzy kolejnymi miastami – gospodarzami poszczególnych etapów.

- Współpracujemy z najlepszymi na świecie, a Tour de Pologne należy do czołówki. Zaangażowaliśmy się w ten wyścig po raz pierwszy w roku 35-lecia firmy. To była bardzo udana współpraca, dlatego też zdecydowaliśmy się na jej kontynuację

– mówi Adam Leik, dyrektor ds. marketingu Drutex SA. – Wyścig jest doskonałą okazją do promocji naszej marki nie tylko w Polsce, ale także w 120 krajach świata, do których transmitowane są relacje z każdego etapu – dodaje A. Leik.

Tour de Pologne to największa cykliczna impreza sportowa w Polsce oraz najważniejszy wyścig kolarski w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 2005 roku należy do elitarnego cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów. Jest jednym z najlepiej ocenianych wyścigów kolarskich na świecie pod względem organizacyjnym. Co roku startują w nim wszystkie najlepsze grupy zawodowe. Transmisje telewizyjne z Tour de Pologne UCI World Tour docierają do 120 państw na całym świecie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytow.naszemiasto.pl Nasze Miasto