Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Coraz więcej klientów skarży się na zbyt duże koszyki w Biedronce

Mateusz Węsierski
fot. Robert Kwiatek
Niby drobna sprawa, a budzi emocje. Jan Jóźwiak z Miastka, protestujący przeciwko zbyt dużym koszykom w sieci Biedronka, znalazł sprzymierzeńców. Nie chodzi tylko o burmistrza Miastka, który przekaże protest Jóźwiaka do Jeronimo Martins Polska, ale i o innych klientów tej sieci.

- Małych i wygodnych (także tych na kółkach) koszyków nie ma także w Biedronce na Żabiance. Mniejsze zakupy klienci noszą w rękach, kartonach po towarach, w lichych, foliowych torebkach. Kasy są wysokie, a pakowanie zakupów jest niewygodne - krytykuje mieszkanka Gdańska w mailu przesłanym do naszej redakcji.

Zobacz, jak zaczęła się walka o mniejsze koszyki w Biedronce

- Prośby o poprawę tych warunków są lekceważąco zbywane. Oferta towarowa też gorsza niż w innych Biedronkach. Żałosne, że w takiej sprawie trzeba protestować, tak jak zrobił Czytelnik z Miastka. Wstyd dla firmy - komentuje.

Jan Jóźwiak jest 57-letnim rencistą. Jego historię opisywaliśmy w czwartek. Mężczyzna jest chory na padaczkę. Twierdzi, że nie może schylać się do głębokich, plastikowych koszyków na kółkach.
- Jak się schylam, to mogę stracić przytomność - wyjaśnia.

Wspomniał też, że został rzekomo źle potraktowany w miasteckiej Biedronce. Podobno kierowniczka kazała mu nosić ze sobą koszyk albo iść do innego marketu. Jóźwiak chce kupować w Biedronce, bo jest mu tam najbliżej. - Specjalnie dla starszych osób powinny być tam małe, podręczne koszyki - żąda.
Dlatego na początku tygodnia odwiedził miastecki ratusz z transparentem, na którym napisał, że Biedronka powinna mieć małe koszyki. Ułożył nawet specjalną piosenkę. Gdy zrobiło się o nim głośno, koncern zareagował.

- Dokładamy wszelkich starań, aby zakupy w naszej sieci były wygodne i przyjemne - zapewnia biuro prasowe Jeronimo Martins Polska. - System szkoleń i procedury operacyjne powodują, że wszyscy pracownicy naszej sieci mają szczegółowo sprecyzowane zasady postępowania wobec klientów. Niezależnie od tego zapewniamy, że sprawa będzie skierowana do odpowiedzialnych osób i wyjaśniona.

JMP zapewnia, że oferta we wszystkich sklepach sieci Biedronka jest taka sama, a sprawa rzekomo zbyt dużych koszyków nie będzie rozwiązana po myśli Jana Jóźwiaka. - Modele wózków dostępnych obecnie w sieci Biedronka są bardzo dobrze oceniane przez naszych klientów - napisali przedstawiciele koncernu Jeronimo Martins Polska.

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto