Bytowski Drutex znalazł się wśród najlepszych marek polskich XIV edycji Superbrands

Maria Sowisło
Maria Sowisło
fot. z arch Druteksu
Po raz szósty z rzędu Drutex otrzymał tytuł Superbrands. Przyznany został na podstawie ankiet internetowych wśród konsumentów.

Drutex od wielu lat jest jedną najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, cieszących się nieustająco zaufaniem klientów i partnerów biznesowych. Potwierdzeniem tej silnej pozycji jest tytuł Superbrands przyznany firmie już po raz szósty z rzędu.

W czternastej polskiej edycji tego badania wzięło udział 2 000 firm. Laureatów wyłonili eksperci z Konfederacji Lewiatan (najbardziej wpływowej polskiej organizacji biznesowej reprezentującej interesy pracodawców w Polsce i Unii Europejskiej). Są to marki, które cieszą się największym uznaniem oraz renomą, a także legitymują się sukcesami na arenie krajowej i międzynarodowej w poszczególnych branżach. W badaniu eksperci oceniali pozycję rynkową marki w Polsce, jakość́ produktów lub usług, jakość́ relacji b2b oraz innowacyjność́ i działania CSR. Pod uwagę brali również dynamiczny rozwój marki na rynku polskim i jej siłę na tle kategorii. Z kolei organizacja Superbrands jest jedyną na świecie niezależną jednostką promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces.

- Naszą pozycję rynkową, wiarygodność i zaufanie klientów budujemy już od 35 lat. Jakość produktów oraz relacje z partnerami biznesowymi i wspieranie lokalnej społeczności to dla nas priorytety. Staranne dbanie o te elementy pozwala nam z sukcesem budować pozycję marki zarówno w Polsce, jak i Europie. Wyróżnienie w badaniu Superbrands jest dla nas dowodem na to, że nasze starania są zauważane i doceniane w środowisku biznesowym

– mówi Adam Leik, dyrektor marketingu w Druteksie.

Organizacja Superbrands od 25 lat nagradza najsilniejsze i cieszące się największym zaufaniem marki na świecie. Swoje badania przeprowadza w ponad 90 krajach, wyłaniając laureatów na poszczególnych rynkach i prezentując historie ich sukcesów, dając inspirację innym firmom.
Drutex w ubiegłym roku został wyróżniony tytułem Superbrands w kategorii „okna, drzwi, ogrodzenia, bramy, zamki”. Wyboru dokonali konsumenci w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia, ale głos mieli również eksperci.

Gala wręczenia nagród Superbrands jest zaplanowana na wrzesień br. w Warszawie.

Handlowcy w galeriach rezygnują z pozwu

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie